Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2011 16:54 - МОДУС ВИВЕНДИ
Автор: ninevia43 Категория: Поезия   
Прочетен: 634 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 12.08.2011 17:01


            
             Годините и дните ми се гонят
             на часовника по циферблата вехт.
             Скитам със дъжда и сякаш  притежавам 
             градове и птици  още 
                                         от Стария завет .      
             Вървя като кварталния
                                         щастлив, ухилен идиот-
            и мисля, че светът голям-
                                         това съм аз,
            че Господ ми е дал нотариален акт
            за гледчерите северни,
                                         на юга целия атлас.
            Мои са моретата,
                                         пустините
                                               и островите,
           по които искам географски паралели.
           Имунитетно скитам,
                                       гоня се с мечтите
           и се удрям често в очите на предела.
           Когато се изгубвам 
                                       в звездолики бездни,
           до вулкан,
                                изригващ в огнено  стакато,
           мражите когато прекосявам сам сама-
           в Галактиката си изхвърлям истински             
                                                           тъгата.
           Пътят е изплетен от лъжи извечни,
           но на кръстопътя
                                често блясва миг от истина.
           По залез винаги  заспиват цветовете,
           а утре ще осъмнат пак на първа писта.               
            И облак оплоден
                                 пътува към съня  си ,            вятър  бос  следите му мете с години .            Небето ми постила звездната си кърпа
           и очите ми умират
                                 в дланите му сини...                   


Тагове:   Какво,   кога,   Къде,   обичам морето,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ninevia43
Категория: Поезия
Прочетен: 24815
Постинги: 14
Коментари: 4
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930